Friday, September 19, 2008

ဒိုင္ယာရီသက္သက္ ၂၀.၉.၂၀၀၈

အခုတေလာ ဝင္ေငြနဲ႕ ထြက္ေငြ မမွ်တျဖစ္ေနတယ္.. ေက်ာင္းပိတ္ရက္မွာ.. အခ်ိန္ပိုင္း အလုပ္ဝင္ဖို႕ ရည္ရြယ္ထားေပမဲ့ ထင္သလို အဆင္မေျပဘူး...ေနာက္တစ္ပတ္ထဲ Camp တစ္ခု ဝင္ဖို႕ ရွိေသးေတာ့ အဲဒီအတြက္ ျပင္ဆင္ရတာ အခ်ိန္နဲ႕ ေငြ ေတာ္ေတာ္ေလး ထိေနပါၿပီ..ေနာက္တစ္ခုက ေက်ာင္းဖြင့္ရက္ေတြဆို ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္မလုပ္ျဖစ္ဘူး..အိမ္ကေတာ့ မၿငိဳျငင္ေပမဲ့ တစ္ခါတစ္ခါ ကိုယ့္ကိုယ္ကို အားမရဘူးဗ်ာ.. ပညာေရးဘက္ ရလဒ္မွာ မဆိုးလွေပမဲ့၊ ရပ္တည္မွဳ အပိုင္းမွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အမ်ားႀကီးလိုေနေသးတယ္..စိတ္ထဲမွာတင္ မိဘကို သိတတ္လို႕မၿပီးေသးဘဲ.. အျပင္မွွာပါ သက္သာမွဳေပးနွိဳင္ဖို႕လိုတယ္..

အမွန္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က တစ္ေယာက္ထဲပဲ ေနတတ္တဲ့ပံုစံရွိသူတစ္ေယာက္ပါ..ေလာေလာဆယ္ အေျခအေနအရ တာဝန္တစ္ခ်ိဳ႕ေၾကာင့္ volunteer ကိစၥဆန္ဆန္ သေဘာေတြ လုပ္ေနရေပမဲ့ အဲဒီ အခ်ိန္ေတြကလြဲရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ တစ္ေယာက္ထဲပဲ ေနေလ့ရွိတယ္..ဒါကို တစ္ခ်ိဳ႕ကလည္း တစ္မ်ိဳး ထင္ေကာင္းထင္မယ္.. မာနႀကီးတယ္၊ အဖက္မလုပ္ဘူး အစသျဖင့္ေပါ့.. တစ္ခ်ိဳ႕က်လည္း ဒီလို တစ္ေယာက္ထဲ အူေၾကာင္ေၾကာင္ေနတတ္တဲ့ ေကာင္မ်ိဳးကို စိတ္ကုန္ေကာင္း ကုန္မယ္.. အဲဒါေတြကို ဂ႐ုစိုက္မိေနေပမယ့္ ဂ႐ုမစိုက္ျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္ေတာ္ သင္ယူေနတယ္.. ဥေပကၡာပါရမီေပါ့.. ကၽြန္ေတာ္ငယ္ငယ္ကတည္းက အတိုက္အခံလုပ္ရတာကို ေရွာင္တဲ့အက်င့္ရွိတယ္.. အဲဒါေၾကာင့္ ေတာ္႐ံုတန္႐ံု ကိစၥေလာက္ဆို (မွန္ေနအုံုးေတာ့) ကၽြန္ေတာ္ ျပန္ျငင္းေလ့မရွိဘူး...ဒါေပမဲ့ community တစ္ခုအတြက္ အေရးပါလာၿပီဆိုရင္ေတာ့ အဲဒီလို ကိစၥမ်ိဳးေတြဟာ အနည္းနဲ႕ အမ်ား ျဖစ္လာတတ္ပါတယ္..အဲဒီ့အတြက္ ကၽြန္ေတာ္ သင္ခန္းစာေတြလို သင္ယူခဲ့ရတယ္.. လိုအပ္ရင္ ကၽြန္ေတာ့္ type ကို ျပင္သင့္တာေတြ ျပင္တယ္..တစ္ခါတစ္ခါ လူအမ်ားစုက ကၽြန္ေတာ့္အားနည္းခ်က္လို႕ ထင္ထားတဲ့ အရာေတြဟာ ကၽြန္ေတာ္ ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ထားတဲ့ အက်င့္ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ျဖစ္ေနတတ္တယ္..ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ အလိုက္အထိုက္ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ေနလိုက္တယ္.. ႐ုပ္ရွင္ကားတစ္ခုထဲကလိုပဲ.. သူမ်ားေတြဟာ မင္းကို နာက်င္ေစလိမ့္မယ္တဲ့.. ဒါေပမယ့္ မင္းကိုယ္မင္းေတာ့ နာက်င္ေအာင္ မျပဳမူမိေစနဲ႕တဲ့.. အေတြးက ႐ိုး႐ိုးေပမယ့္လို႕ အဓိပၸါယ္ေတာ္ေတာ္ေလး တြင္တဲ့ စကားပါ..ကၽြန္ေတာ္ ျပည္ပကို ေရာက္ေနတဲ့ အေတာအတြင္း ရခဲ့တာေတြက ထိေတြ႕လို႕ရတဲ့ အရာဝထၳဳေတြထက္၊ မျမင္နိုင္တဲ့ ေစ်းနွဳန္းကပ္လို႕မရတဲ့ စိတၱဇနာမ္သက္သက္ေတြသာ ပိုမ်ားပါတယ္... အဲဒီအတြက္လည္း ကိုယ့္ကိုယ္ကို မွားတယ္လို႕ ကၽြန္ေတာ္ မထင္မိဘူး.. ဒါေပမယ့္ အတိုင္းတာတစ္ခုထိေပါ့.. အစြန္းမေရာက္ဖို႕ေတာ့ ထိန္းသိမ္းရမယ္.. (ဆရာသစၥာနီေရးခဲ့တာေလးနဲ႕ ဆင္တူ) ေမေမကေတာ့ ထင္ေကာင္းထင္မယ္.. ငါ့သား မွာေနက် စာအုပ္ေတြကမ်ား သူ႕အေတြးေတြကို ဖ်က္ဆီးလိုက္ေလသလားေပါ့..

1 comment:

Kaung Kin Ko said...

ဖတ္ျပီး အေတြးေတြ ပြါးသြားတယ္ ညီေလးေရ။ ေနာက္ဆံုးစာေၾကာင္းေလးက ထိတယ္။

Free counter and web stats